99,9% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam1139Nie polecam1

Kup w przeciągu:

13

[23.05,24.05,25.05]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj! :)

Dzisiaj mamy wolne. Twoje zamówienie wyślemy w najbliższy dzień roboczy! :)

Dzisiaj już nie wysyłamy. Twoje zamówienie wyślemy jutro :)

Zwroty, wymiany, reklamacje
Nasz sklep obsługuje system InPost - Szybkie zwroty. Aby w szybki, bezpieczny sposób odesłać do nas zakupione produkty prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją.

 

InPost

 

 

 

 

 

 

 

1. Przejdź na stronę:

 SZYBKIE ZWROTY

Wypełnij niezbędne dane i kliknij Zwracam paczkę.
Po chwili otrzymasz Twój kod zwrotu. Znajdziesz go w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.

Przygotuj paczkę ze zwrotem. Jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie (bądźmy eko!), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce. 

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania, zapisz nam niezbędne dane takie jak: imię, nazwisko, numer zamówienia oraz numer konta bankowego.

FORMULARZ ZWROTU

 

Paczkomat

 

 

 

 

 

 

2. Nadaj zwrot w dowolnym automacie Paczkomat

Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz Otwórz skrytkę zdalnie, a otworzy się skrytka.

Możesz również zeskanować kod QR z aplikacji InPost zbliżając go do czytnika w urządzeniu Paczkomat.

Wolisz opcję nadania paczki na ekranie automatu Paczkomat? Wybierz na nim Mam kod zwrotu i wpisz kod nadania.

Umieść paczkę w skrytce i zamknij ją. W aplikacji lub na ekranie urządzenia Paczkomat potwierdź nadanie. I już, gotowe!

 

Zwrot środków

 

 

 

 

 

 

 

3. Poczekaj na zwrot środków

Jeżeli skorzystasz z Szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (10 zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu, o czym poinformujemy Cię mailowo.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy, klient oświadcza, że zwracany produkt jest nieużywany, wolny od wszelkich zapachów oraz posiada oryginalne metki.

 

Wymiana produktu:

Może się okazać, że rozmiar szelek, obroży lub innych akcesoriów okazał się źle dobrany. Niestety czasem, gdy wymiary pieska są na granicy rozmiarów ciężko jest dobrać ten odpowiedni. Dlatego, jeśli produkt okaże się w złym rozmiarze lub nie spełni Twoich oczekiwań możesz go wymienić w łatwy sposób. Najlepszym i najszybszym sposobem, by wymienić produkt jest złożenie nowego zamówienia z odpowiednim rozmiarem. Następnie należy odesłać do nas niepasujący produkt razem z formularzem zwrotu. W ten sposób realizujemy nowe zamówienie, a w momencie odebrania przesyłki zwrotnej niezwłocznie zwracamy pełną kwotę na podane konto bankowe. Dzięki tej procedurze Twój pupil będzie mógł cieszyć się z produktu bez czekania :)  

Składanie reklamacji:

Zapraszamy do kontaktu mailowego: sklep@petset.pl lub telefonicznego: 608 043 385

Zależy nam na indywidualnym podejściu do każdej zaistniałej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami przed złożeniem reklamacji, w celu znalezienia wspólnego rozwiązania. Jeśli zrezygnujesz bez wcześniejszego kontaktu z nami, poniżej przedstawiamy sugerowaną ścieżkę reklamowania produktu: 

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Poniżej znajdują się formularze do pobrania i uzupełnienia. Prosimy o uzupełnienie wszystkich niezbędnych danych.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Adres do zwrotów:
PETSET
Palikije Pierwsze 110A
24-204 Wojciechów
e-mail: sklep@petset.pl
tel. 608 043 385

Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

3. Decyzja reklamacyjna

Po otrzymaniu produktu skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej z informacją w sprawie przesłanego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl